finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Coca cola

Kategori: Dagbok

Har inte druckit läsk nu på en vecka, och det har gått bättre än väntat. Antagligen för att jag mest druckit julmust senaste två veckorna så mitt koffein-intag måste ha varit relativt lågt jämfört med annars. Visst har jag varit sugen och lite småirriterad ibland men inget kallsvettande eller skakande som jag har fått genomlida andra gånger jag försökt sluta. Sjukt att man kan få såna abstinensbesvär av "en oskyldig dricka", jag menar det klassas ju inte som en drog, de flesta skulle inte ens stoppa det i samma beroendefack som kaffe? Nu är det bara att fortsätta på samma spår och hålla mig borta från läsken. Bara den råa viljan kan hålla mig clean. Just nu dricker jag light saft men ska köpa hem ramlösa med smak, känns lite roligare med bubblor.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: