finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Matschema vecka 1

Kategori: Dagbok


Startveckan har gått över förväntan, ingen läsk och inget onödigt! Det finns ju säkert 1000 saker som hade varit ännu bättre att äta när man vill gå ner i vikt, men jag har inte direkt lyxen att välja, jag får laga det som finns hemma i skåpen helt enkelt. Sålänge jag planerar mina måltider dagen innan så är det faktiskt inte jobbigt och jag har inte funderat på att bryta alls.

5/12 2010
Söndag:
frukost knäckebröd med keso, lunch ris med kassler, middag mexicana soppa och grovt bröd med leverpastej.

Måndag: frukost banan, lunch mexicana soppa, middag räkor med keso och ägg.

Tisdag: frukost filmjölk med flingor, lunch ris med thaikyckling, middag potatisgratäng.

Onsdag: frukost filmjölk med flingor och banan, lunch pumpabröd med leverpastej, middag potatisgratäng med schnitzel.

Torsdag: frukost lätt risifrutti och äpple, lunch /middag fullkornslasagne.

Fredag: frukost knäckebröd med keso, lunch/middag fullkornslasagne.

Lördag: frukost filmjölk med flingor, lunch knäckebröd med leverpastej, middag falukorv med mos, fika: 1 lussebulle.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: