finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

the king

Kategori: Dagbok

När man kommer hem från en 8 timmars arbetsdag så är det så skönt att kunna......tvätta *spyr av utmattning*.
Imorse var jag SÅ JÄVLA TRÖTT, att jag ärligt var 1 sekund ifrån att sjukanmäla mig. Flera gånger sträckte jag mig efter telefonen för att ringa. Men jag gjorde alla morgonrutiner precis som vanligt och gick ut till bilen, hoppades på guuud att den skulle vara insnöad för då hade jag inte ens försökt gräva ut den haha. Men den gick smidigt ur fickan, och jag bara.................fan.....jaha......började rulla ut på vägen.......*fan, nu måste jag ju jobba!* Så det var bara att intala mig själv att det blev cirka 700 kr i lön om jag bara stod ut. Och det gick bra när jag väl hade vaknat till. Tveeeeeek om jag pallar jobba 8 timmar imorgon också.

Men 8 timmars städning flera dagar i rad påverkar extremt mycket på rygg, axlar, ben, händer och faktiskt huvudet också (när kunderna är hemma). Dessutom varken äter eller dricker jag tillräckligt så jag blir uttorkad och får ont i huvet, blir seg i kroppen och orkar inte hålla tempot uppe. Har ont också från när jag trillade, mest i lår/höft och armbågar. Men det mesta funkar med lite MICHAEL JACKSON musik, man glömmer bort det tråkiga då.

Lyssna på Michael Jacksons nya album här!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: