finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

10 kg kvar bara

Kategori: Dagbok

Nu är det slutspurten, sista 10 kg (jag vet 10 kg är mycket haha). Men 10 kg är inte omöjligt för någon, och absolut inte för mig. Sedan sommaren har jag gått ner 28 kg och det är ENORMT. Min hjärna kan inte ens greppa att jag vägt 28 kg mer än vad jag gör idag. Och det är NU det gäller att jag inte tappar gnistan och låter det rinna ut i sanden. Jag SKA ner till 83 eller mindre, om jag så ska behöva gräva ut fettet med en tesked!

De närmsta veckorna kommer bli hårda på mig psykiskt och det kommer nog märkas i bloggen. Jag kommer vara sur som ett bi utan pengar och hungrig som en jävla gnu. Min bror kommer hem till påsk om 2 veckor, han har inte sett mig på 28 kg! Är det möjligt att nå under 90 tills dess? Hmmm nä antagligen inte. Men jag kommer köra järnet nu i april!!! Heja mig!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: