finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

2 dagar

Kategori: Dagbok

Måndag och det kändes BRA när jag startade veckan. Trotts att jag knappt sov något inatt så var jag positiv på morgonen. Vågen har rört sig och jag är tillåmed under förra veckans vikt. Så fort jag går ner så känner jag mig så jävla snygg och grym! Solen skiner idag och jag fixade spotify premium på min iPhone igår så jobb blir lite roligare med massa bra musik i öronen. Tråkigt bara att batteriet i telefonen inte håller hela dagen! Nu är jag rätt mör efter 8-17 arbetsdag och lite träningsvärk i smalbenen från igår. Nu ska jag fixa till lite middag innan mitt blodsocker faller totalt. TVÅ dagar till löning!!! =D


Kommentarer


Kommentera inlägget här: