finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

choklad

Kategori: Dagbok

Sitter och kvider med käften fylld av choklad- som inte ens är gott. Det är bara tvångstankar jag har såfort jag känner mensen påväg! Väntar på att pillerna ska bedöva kramperna och att jag ska sluta känna mig som en stoppad julegris. Känns som att kroppen är helt uppsvälld av vätska. Var och provade ut nya arbetsbyxor efter jobb nyss. Men eftersom dom bara har herrstorlekar i dessa märken så fick jag klämma på mig ett par i 52. Inte alls samma sak som damstorlek 52 men fatta hur det känns att vara tillbaka i ett par byxor storlek 52 fyyyyfan. Dom sitter som ett ormskinn i midjan dessutom, eftersom jag fortfarande är påväg neråt med vikten så är det bättre att ta ett par som är tajta nu så kan jag ha dom längre och slipper känna mig som en pinsam hiphopare. Nu ska jag sparka ner min granne.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: