finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Kära blogg

Kategori: Dagbok

Har funderat mycket ikväll på hur otroligt viktig stöd den här bloggen har varit för mig senaste månaderna. Tack vare att jag fått skriva av mig här varje dag och ohämmat tjata och älta mina tankar och funderingar om vikten, så har jag fått ett tydligare mål. Hade jag inte hela tiden påmint mig själv om vart jag varit och vart jag är påväg så hade jag nog faktiskt tappat siktet för längesen. I stort sett har jag knappt haft 1 eller 2 besökare i veckan men bloggen har bara varit till för mig själv. Bloggen har varit min största push, att hela tiden kunna uppdatera med positivt resultat och känna att det är svart på vitt. När jag nått mitt mål kommer det vara enormt roligt att kunna titta tillbaka på!

Idag har jag fått över 100 unika besökare tack vare Ella, och kanske har jag också inspirerat någon annan att ta steget mot ett lättare liv! För om jag kan så kan du!


Natalia Vodianova

Kommentarer

  • Ida säger:

    Bra jobbat! Jag har också hittat till dig via Ellas sida. Även om jag inte har kämpat med någon stor övervikt så har jag sett min syster göra det. Alla sätt som funkar är bra och det finns en del att välja på! Kämpa på!!!

    2011-04-13 | 11:57:21
    Bloggadress: http://mittaktivaliv.wordpress.com
  • Lisa H säger:

    Tittar in (via Ella) och säger Hej! Gillar dina inspirationsbilder som du har i inläggen!



    Bra kämpat och fortsätt på samma bana så är du snart i mål :D

    2011-04-13 | 21:20:16

Kommentera inlägget här: