finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Matschema vecka 20

Kategori: Dagbok

Äntligen har det hänt lite mer med vikten! Jag vet inte HUR det gick till men trotts att jag käkat godis och allt möjligt så har jag rasat i vikt denna veckan. Nu finns det inte så mycket tid att blogga när jag är långledig och brorsan är hemma på besök. Igår var vi ute på stranden och grillade, käkade årets första mjukglass och hade allmänt trevligt hela dagen. Ikväll ska vi på påskmiddag men jag är redan trött på påskmat! Men det ska bli trevligt ändå att träffa lite släkt.

Lördag 16/4:
frukost macka, lunch macka, middag pizza + cola, fika choklad

Söndag: frukost frallor och redbull, lunch yoghurt med flingor , middag schnitzel med potatis, fika cashew nötter

Måndag: frukost mealbar, lunch äggmackor +kaka, middag kotletter med stekt potatis

Tisdag:
frukost mealbar, lunch mackor, middag kotlett med klyftpotatis, fika påskgodis

Onsdag:
frukost mealbar, lunch mealbar + äpple, middag spaghetti köttfärsås (felix burk)

Torsdag:
frukost äggmacka, lunch hamburgare med potatisgratäng och cola, middag påskmat, fika tårta, godis

Fredag:
frukost frallor, lunch korv med potatis sallad, fika mjukglass, kvällsmat pizza slice, fika godis


Dagens vikt:
91,6 kg

Minus från förra veckan: -2 kg

Kvar till delmål 3: 1,6 kg


Kommentarer


Kommentera inlägget här: