finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Matschema vecka 21

Kategori: Dagbok

Har precis varit ute på en promenad/löptur med rocky musik i öronen. Jag har verkligen känt mig duktig denna veckan, men jag antar att påskhelgen pajade vikten en del med mat och godis. Ner 2 kg och upp 1 kg haha. Jaja så kan det gå. Nästa vecka är jag back on track med minus ;)

Lördag 23/4:
frukost fralla + redbull, lunch fralla, middag påskmat, tårta, godis

Söndag:
frukost fralla + redbull, lunch rostmackor, middag papayasallad med ris och kyckling

Måndag:
frukost rostmackor, lunch grillspett med potatissallad , middag halv kebabpizza + cola

Tisdag:
frukost mealbar, lunch mealbar, middag rostmackor

Onsdag:
frukost mealbar, lunch mealbar, middag fullkornslasagne

Torsdag:
frukost rostmackor, lunch kitkat , middag fullkornslasagne

Fredag:
frukost mealbar, lunch ostfrallor, middag fullkornslasagne, fika mörk choklad


Dagens vikt:
92,6

Minus från förra veckan: + 1,0 kg

Kvar till delmål 3: 2,6 kg


Rocky Balboa

Kommentarer


Kommentera inlägget här: