finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Rensar ut

Kategori: Dagbok

Har provat alla kläder i min garderob nu och kommit fram till att det mesta som brukade sitta tight för bara ett halvår sedan, nu sitter 3 storlekar för stort. Vissa saker kan jag ju ha på mig ändå, som myskläder eller som tunika till leggings. Men jag får kasta 10 par jeans och flera jackor mm. Men det känns bara skönt att bli av med det. Jag sörjer inte kläderna för jag har aldrig köpt dom för att dom var snygga - endast för att dom var i rätt storlek! Nu ska det bli skoj att kunna fylla gardeoben med snygga kläder när jag är färdig med vikten! Tradera får nog bli min bästa vän då om jag ska ha råd att köpa en hel garderob full ;)

wow, något som passade

Kommentarer


Kommentera inlägget här: