finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

slow month

Kategori: Dagbok

Tvätt- check, handla - check, djuraffären -check , apoteket -check, fint väder -check!
Försökte komma på lite billig mat denna veckan för att spendera så lite pengar som möjligt, fick en rätt dålig lön denna månad. Så det blir typ blodpudding med bacon, hemmagjorda biffar, och pannkakor tror jag. Annars brukar jag tycka om att "unna" mig lite dyrare mat för jag vill ha variation, kvalitet och mycket smak. Jag är väldigt impulsiv när det gäller mat, om jag blir sugen på en speciell sak så MÅSTE jag bara ha det! Men jag har börjat lära mig att va ekonomisk med mina pengar, speciellt när jag tjänar så lite trotts att jag jobbar nästan heltid. Räknade lite på April månad, pga påsk kommer det bli lite inställda kunder. Men jag kommer jobba 120 timmar (160 är heltid) och det blir ändå bara typ 8000 kr efter skatt.......Ja nu ska jag klicka in på Arbetsförmedlingen och leta nytt!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: