finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Bridesmaid

Kategori: Dagbok

Idag blev en fin dag. Gav mig ut på lite jogging på morgonen, och sen en liten shoppingtur vid lunch. Köpte lite hårfärg, mascara, underkläder, mysbyxor, bodyscrub, doftljus och annat sånt småskit. Och på eftermiddagen blev det en solstund i parken med hundarna och en kycklingkebab på vägen hem. Nu ska jag softa med en film.

Fick veta idag att jag är inbjuden till bröllop i augusti och dessutom ska få vara tärna!! Så nu är mina viktminskningsplaner uppe i skyarna inför det och snacka om bästa anledningen någonsin att vara klar med vikten tills dess! Ser framför mig hur jag springer marathon varje morgon och lever på vatten och gurka för att väga så lite som möjligt. Ok den planen dog direkt.  Men nu jävlar, hur mycket hinner man gå ner på 3 månader? MASSOR är svaret!!!



Jennifer Lopez

Kommentarer


Kommentera inlägget här: