finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

våren är här

Kategori: Dagbok

Våren är här på riktigt och jag började dagen med en härlig långpromenad i parken med hundarna och matade gässen (dödsläskiga väsande kanadensiska gäss cirka 50 ggr större än mina hundar)! Satt länge i solen och njöt i bara skjorta. Fick låna lite pengar så nu är mitt matproblem löst och jag har precis varit på LIDL och handlat hem lite nödvändigheter för veckan! Känns superskönt att inte behöva gå hungrig iaf. Strax är det dags för tvätt och lite städning. Sen ska jag söka lite jobb. Denna veckan blir skön, har halvdag både måndag och onsdag!


Anja Rubik

Kommentarer


Kommentera inlägget här: