finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

4 dagar till bröllop

Kategori: Dagbok

Måndag, tungaste kunderna på schemat, är rätt trött nu. Skulle bara jobba 3 timmar imorgon men HOPPSAN satte dom in 4 timmars vikariat också. Så nu kommer jag få skittajt att ordna med det sista inför bröllopet. Frisör, kyrkoplanering osv. Allting stänger ju typ kl 18 och jag slutar 16-17. Dessutom ska jag på arbetsintervju på LIDL på torsdag så det blir verkligen fullt upp. Kommer vara helt död efter bröllopet när all stress släpper. Men det är bara att köra på och se fram emot den stora dagen som kommer bli skitkul tror jag! Första bröllopet bland vännerna i min generation och extra skoj att vara tärna då!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: