finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

ligger hemma

Kategori: Dagbok

Tråkigt att jag inte kan återgå till träningen, har inte hunnit på thaiboxningen nu på 2 veckor och saknar det verkligen. Men jag kan ju inte träna när jag är sjuk så det blir väl inte förrän nästa vecka jag kan gå tillbaka. Och snart är det dags att köpa nytt terminskort och det har jag inte råd med heller.

Ligger hemma och sover, ser film och läser bok. Känner att jag helt kommit av mig med viktnedgången nu. Vill ju gå ner till 83 kg minst innan jag är nöjd. Får ta mig en rejäl funderare och köra en nysatsning när jag blivit frisk igen.

Anton jag och Cissi leker i photobooth på bröllopsfesten

Kommentarer


Kommentera inlägget här: