finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

månadsvägning

Kategori: Dagbok

Hade totalt glömt bort att det var den sjunde idag! Kom på det nu när jag kollade datum på mjölken i kylskåpet! Men ja inget större har hänt, upp och ner, upp och ner med vikten hela tiden. Igår var det superätardag på möhippan, och ungefär detsamma blir det nästa helg på bröllopet! Och träningarna har jag svårt att hinna med just nu med all planering och fix. Plus att jag inte vill ha fula blåmärken på ben och armar på bröllopsdagen. Nu måste jag duscha och varva ner inför arbetsveckan.

Sen förra månaden: Minus 0,5 kg

Totalt  på 35 veckor: Minus 23,5 kg



Kommentarer


Kommentera inlägget här: