finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Nya tag

Kategori: Dagbok

Måndag och jag är på gott humör trotts att det kommer bli en lång jobbig vecka. Men jag känner mig redo att gå ner i vikt igen, redo att tända tävlingsinstinkten. Har bara jobbat 4 timmar idag så nu ska jag peppa mig själv inför träningen ikväll. Första träningspasset på 4 veckor. Det kommer bli hårt på konditionen som jag tappat helt tyvärr!

-Inget godis/kakor/glass/chips. Ingen redbull och läsk. Ingen skräpmat pizza/hamburgare.
-Thaiboxning 3 gånger i veckan sålänge mitt schema tillåter det. Jogga om jag missar träningen.






Kommentarer

  • Anna säger:

    Hej!

    Skummat igenom din blogg lite snabbt och ser att den röda tråden för dig är "gå ner i form" och få till det med träning/kost osv.



    Jag pluggar till Hälsopedagog och kommer behöva frivilliga personer som vill hjälpa mig igenom projektarbete/coachingsamtal och kost/träningsupplägg.

    Jag ska bland annat för att få ett PT certifikat följa en persons träningsutveckling.

    Definitionen av det är oklart för jag har inte fått tillräckligt med info och kunskap kring hur det kommer se ut.



    MEN, jag undrar om du är sugen på att vara frivillig med? Då kommer jag hjälpa dig med träning (tex träna tillsammans? och gratis!! )



    Hör av dig om du är intresserad! :)

    Ps. tränar thaiboxning hos Johan&Emil sen en tid tillbaka så om du vill träffas inreallife kan vi se ses där.



    Maila mig om du är intresserad iallafall! Kram

    2011-08-30 | 17:14:54
    Bloggadress: http://sportjunkie.blogg.se/

Kommentera inlägget här: