finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

weird

Kategori: Dagbok

Idag stod jag redo och knackade på en kunds dörr kl 8 (har ingen nyckel till just denna kund), ingen hemma helt tomt. Ringde kontoret och dom fick ringa upp kunden som påstod att dom lämnat återbud igår för att dom låg sjuka. Eh inget återbud har vi fått och deras bil är borta, huset var uppenbart tomt. Men ja, det var bara för mig att åka hem igen och vänta till nästa kund. Var vikarie i en lägenhet, värsta ungkarlslyan, fyfan vad smutsigt där var. Värsta jag någonsin varit i! Men nu är den arbetsdagen över och jag ska snart iväg igen på lite "hemlis ärenden". Sjukligt varmt är det nu, hoppas vädret håller i sig två veckor till så det kan va fint väder på bröllopet.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: