finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

maaaaat

Kategori: Dagbok

Sitter fortfarande i mina arbetskläder och sväller efter att ha tryckt i mig alldeles för mycket middag. Åt för lite mat både till frukost och lunch, och min eftermiddagskund stod och lagade mat inför en fest så det luktade ljuvligt i hela huset. Gissa om jag panik lagade middag när jag kom hem! Tacomaco för hela slanten och jag bokstavligen slevade in majs i käften medans jag stekte köttet. OK påminnelse om att jag måste förbereda mig bättre på hunger! Ska bli skönt att ha en arbetsplats där man kan fakking VÄRMA mat i micron!!! Äntligen kan man få lite allternativ till lunch!


smal , smal, smal?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: