finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

nervös

Kategori: Dagbok

Idag gick arbetsdagen skitsnabbt för jag var så nervös och spänd inför intervjun! Kan knappt minnas att jag jobbade! Det kändes verkligen som att mitt öde stod på spel. Kortade min lunch så att jag fick sluta 30 min tidigare, och hann hem och byta om innan mötet. Vi gick mest igenom mina provresultat och han ställde lite fler frågor och sen pratade vi bara lite löst om jobbet och vad jag kände osv. Jag tror det gick rätt bra och nu är det bara att hålla tummarna. Han som höll i intervjun idag kommer inte att avgöra utan det är upp till hans chef i slutänden. Så jag har ingen chans på ren charm och skönhet ;) Men jag är verkligen helt clueless om jag ligger bra till eller ej. Det känns verkligen 50/50. Kommer inte kunna slappna av förrän jag vet.

Kommentarer

  • Bea säger:

    Vad bra du blir på bilder :)! Ska du hitta på något kul ikväll, det är ju fredag :D !

    2011-12-02 | 15:07:43
    Bloggadress: http://svettlukt.se

Kommentera inlägget här: