finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

paaaarteeeyyyy

Kategori: Dagbok

Efter en skitbra julhelg är jag rejält mör. I lördags var det klassiskt julfirande med familj och släkt och massa mat och tomte. Igår hade jag tydligen fest/förfest och jag hade apkul som inte har festat ordentligt på typ 8 år?? Kom hem vid 3 och vaknade 8.30 och kunde verkligen inte somna om. Min matta ligger i duschen och mitt golv är helt klistrigt, moppat med cola??!! Ja inte ser det vackert ut här hemma, ungefär som om en orkan gått genom lägenheten. Men vi hade CP kul och det var det värt, även om vi aldrig kom in på något uteställe, alla klubbar var överfulla och köerna bara växte, kallt och blåsigt var det och till slut var det inte ens lönt att betala för dom 2 timmarna som var kvar av kvällen innan dom stängde, så vi åkte hem. Är fortfarande lite småfull och skulle egentligen behöva åka något ärende men vågar inte köra bil när jag knappt kan gå rakt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: