finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

pinch me?!

Kategori: Dagbok

Kontraktet är nu påskrivet, utan att någon smärre naturkatastrof inträffade dessutom! Och jag fick ytterligare lite högre lön än vad jag förväntat mig, jisses, vem hade kunnat hoppas på en sån här lön inom en snar framtid?! Helt otroligt, jag har svårt att greppa verkligheten just nu. Just nu är jag nog helt förblindad av shopping möjligheter så jag försöker lugna mig själv. NEJ det går inte jag vill ha skooor och kläääder, en ny dator (min laptop är från 2006 och håller på att dööö), en större lägenhet, en ansiktsbehandling och nytt smink och jaaaa allt!!! Jag har iaf fixat en hemförsäkring (WOW snacka om lyx) och det som prioriteras är lite vaccineringar och tandstens sanering åt hundarna först och främst i januari.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: