finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

shopping

Kategori: Dagbok

Har varit ute och shoppat "kontorskläder", med ett försök att inte bara köpa blått , grått och svart som resten av min garderob. Mja det blev ju en del blått hehe men lite varierande iaf. Jag vet att jag "borde" vänta med att köpa för mycket kläder tills jag fått min första lön, men jag har verkligen INGA lämpliga kläder i garderoben så jag kände mig tvungen att åtminstone ha nååågra outfits som inte är helt olämpliga till första veckorna. Köpte även lite hårgrejer, en halsbands-klocka, och ett par svarta byxor osv. Jag vill inte känna mig som en luffare på alla möten med chefer och kostymnissar, men samtidigt inte för tantig och strikt. Måste hitta skor/stövlar också, utan klack men som också passar till mer formella kläder.

Lindex, lindex, kappahl, vero moda, kappahl

Donut till håret att göra snabb uppsättning, från Glitter. USA-tröja gina tricot

Kommentarer


Kommentera inlägget här: