finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Dax att Träna?

Kategori: Dagbok

Känns som att min kropp har nått en övervikts-gräns där jag inte längre förlorar vikt så snabbt eftersom det inte finns så mycket att ta av längre. Har börjat kika runt på lite gym och andra ställen att träna på. Finns ett gym på gångavstånd för bara 1500/halvår. Täcks inte heeelt av mitt friskvårdsbidrag men jag kan väl tänka mig betala resten själv. Har kollat lite på kampsporter och simning, men det är väldigt dyrt. Jag är egentligen inte alls mycket för gruppträning eller svettas in public. Men det hade varit kul att lära sig något nytt. Har läst att det syns mycket resultat när man tränar styrka eftersom man formar kroppen på ett helt annat sätt än när man bara tappar fettmassa.


Ed Westwick


Kommentarer


Kommentera inlägget här: