finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

lever för helgerna

Kategori: Dagbok

En arbetsdag kvar på veckan bara! Det har gått snabbt precis som jag hoppades. Ser fram emot en trevlig helg med bio, valpar och melodifestivalen. Vågen står still som vanligt tycker jag, säger jag varje vecka men, kanske är det dags att skaffa det där simkortet då. När lönen kommer är det väl lika bra, jag får ändå tillbaka pengarna sen genom friskvårdsbidraget. Får passa på medans jag jobbar kvar, har börjat titta mig om efter nytt jobb faktiskt.

Dagens ego: Jag har fått en nästan godkänt kondition och kan lätt springa upp för en trappa utan att bli andfådd eller känna mig tung!


XOXO Gossip Girl

Kommentarer


Kommentera inlägget här: