finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

My obsessions

Kategori: Dagbok

När jag intresserar mig för något så går jag ALL the way! Inget jävla mesande utan verkligen överdos tills det inte går att mjölka mer! Kan väl nämna några få av mina senaste fetisher: twilight, vampyrer, varulvar, indianer, michael jackson, sylvester stallone, joaquin phoenix, andligt & övernaturligt, chihuahuaor, backstreet boys, harlequin böcker osv.  Och nu har jag hittat nåt annat att vältra mig i: Steven Seagal!
Kikade runt på lite youtube videos och råkade hitta ett klipp där han visar vad hans häftiga hund kan, och så hör jag att alla kommandon är på SVENSKA, wtf?! Ja då visar det sig att eeeeeehhhh

Close friend with Carl XVI Gustaf, high king of Sweden. Shares an interest in knives and hunting and the breeding of the Common Dill dog, a rare Swedish dog. The two friends have been seen in the misty Lovö forrest, outside the royal castle Drottningholm, hunting boar.

Och nu har den 58 bast gamla (reinkarnerade tibetanska munken) fått för sig att han ska ha en sångkarriär också!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: