finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

21 dagar till lön

Kategori: Dagbok

Jag undrar hur länge jag kan fortsätta gå ner i såhär rask takt bara av att låta bli sötsaker? Ena stunden känns det som att jag svälter mig själv, för att jag tar en clementin istället för att trycka i mig X antal kakor och bullar och läsk och choklad. Och nästa stund får jag ångest om där inte är minus på vågen och känner mig totalt misslyckad! Inte för att det är ett allternativ att äta massa sött, hur skulle jag köpa det? Nu ska jag gå och panta flaskor så att jag kan tanka bilen, annars kommer jag inte till jobb imorgon. Sen är jag ledig 4 dagar i rad wooooooo!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: