finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Matschema vecka 6

Kategori: Dagbok

Har blivit ovanligt mycket bröd denna veckan vilket inte är så superbra när man vill gå ner i vikt. Men det är ju inte så jävla lätt att ta med varierad mat på jobb eftersom jag inte kan värma min mat någonstans om jag har matlåda. Börjar känna mig lite stressad nu när det bara är 16 dagar kvar till min deadline för delmål 1 och 3,4 kg kvar.

8/1 Lördag:
frukost två mackor, lunch två surdegsmackor, middag thaisoppa med nudlar

Söndag: frukost två mackor, lunch -, middag ris med sweet and sour kyckling

Måndag: frukost en macka, lunch två mackor, middag ris med sweet and sour kyckling

Tisdag:
frukost äpple, lunch två mackor, prov-proviant redbull, middag kycklingburgare

Onsdag:
frukost en macka, lunch två mackor, middag spaghetti köttfärsås

Torsdag:
frukost äpple, lunch en macka, middag köttbullemackor

Fredag:
frukost -, lunch två mackor, middag halv kycklingkebab, lite tårta



Dagens vikt: 103,4 kg

Minus från förra veckan: -1,4 kg

Kg kvar till delmål 1: 3,4 kg


Kommentarer


Kommentera inlägget här: