finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Matschema vecka 7

Kategori: Dagbok

Har blivit jättedålig på att äta frukost innan jobb, men samtidigt har jag inte råd heller så det har ju blivit halvdant med att hålla energin uppe denna veckan. Jag är så jävulskt morgontrött så det måste vara något jag kan äta påväg till jobb i bilen. När jag får pengar kan jag köpa hem nyttiga allternativ.


15/1 Lördag:
frukost clementin, lunch havregrynsgröt med sylt, middag spaghetti köttfärsås

Söndag: frukost en macka, lunch -, middag kotlett med potatis

Måndag: frukost - , lunch en macka, middag kotlett med potatis

Tisdag: frukost filmjölk med flingor, lunch- , middag schnitzel med makaroner, kvällsmat en macka

Onsdag: frukost -, lunch två mackor + snickers , middag makaroner med curry

Torsdag:
frukost -, lunch filmjölk , middag kycklingpytt

Fredag:
frukost -, lunch två mackor, middag hamburgare med pommes


Dagens vikt:
101,8 kg

Minus från förra veckan: -1,6 kg

Kvar till delmål 1: 1,8 kg


Kommentarer


Kommentera inlägget här: