finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

prov

Kategori: Dagbok

Känner faktiskt att motivationen börjar svikta senaste dagarna. När jag går i affären vill jag så gärna ha kexchoklad, frallor, läsk, godis och red bull. Har inte suktat efter det innan. Också blir jag uttråkad på maten jag har hemma, är sugen på KÖTT pommes och feta såser! Början av veckan är alltid mest tråkig eftersom vågen står still på helgen (eftersom jag inte rör på mig då). Känner lite ångest över att jag inte kommer kunna gå ner lika mycket i januari som jag gjorde i december. Vill så gärna att det ska gå SNABBT SNABBT men det är ju inte bra för kroppen heller om jag totalt svälter mig neråt.

Idag hade jag en såkallad "storstädning" dvs att vi är flera stycken som grovstädar ett hus, och det var väldigt trevligt att för en gångs skull ha kollegor att tjattra med. Börjar tröttna rejält på att vara ensam på jobb varje dag och aldrig få det sociala man annars har med kollegor. Köpte en pepsi max för jag blev så himla törstig, men fick ont i strupen nästan som kramp, känns som om kolsyran fastnat under halsen och jag kan inte rapa. Så går det när man inte är van vid kolsyra :P

Imorgon måste jag kasta mig till kontoret efter jobb för ett prov, som jag tror blir ganska lätt. Krävs ju inte ett geni för att skriva "mopp". Också är det är ju alltid bra att få ett certifikat på ett yrke. Jag ska ha bäst resultat av alla på det där jävla provet, krossa alla. På onsdag är jag ledig och det känns superskönt!

Demi Moore

Kommentarer


Kommentera inlägget här: