finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Sleepyhead

Kategori: Dagbok

Ååh jag sov så himla dåligt inatt, bara låg och vände och vred på mig, kändes som att jag knappt fick sovit en blund. Kollade på klockan 4.30 och försökte koppla av så att jag kunde sova sista timmarna. Sen vaknar jag och tycker det känns ovanligt ljust ute...kollar på klockan 8.00!! Vafaaan alarmet har inte ringt och jag hade satt den på 6.30!
Kom på sen att jag hade läst nåt på aftonbladet om en iphone bugg som gjorde att hela asien hade försovit sig. Givetvis hade jag ju inte tänkt på att kolla om alarmet funkade och kom 1 timme försent till jobb. Man blir så off när man försover sig, hela dagen blir lixom ostrukturerad och förskjuten.
Jag körde fel sen också för jag blev så stressad när jag försökte skippa min lunch och skynda mig till nästa kund! Hamnade på E65 istället på E6 och kunde inte vända om på 1,5 mil! Jag som knappt har nån bensinpengar!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: