finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Back to reality

Kategori: Dagbok

Nu är det slut på det roliga, 1 ångestfylld söndag kvar bara sen är jag tillbaka på jobb fulltid! Känns ungefär som att jag vill skjuta mig själv i huvet, så det är ju positivt.
MEN, det ger mig också chansen att ta tillbaka mina goda vanor efter semesterns alla självvalda "snedsteg". Det är fan på tiden att jag skärper till mig och fortsätter min viktresa NERÅT. Såhär mycket har jag inte unnat mig sen förra hösten! Så idag har jag köpt hem sallad, fisk, kyckling, mineralvatten och annat bra. Jag måste bli av med min socker-acne innan bröllopet så det blir 3 veckors detox för att få ordning på huden. 
Jag sätter nu upp ett "långsiktigt" mål att nå normalvikt BMI (under 25) innan den siste september.
Det klarar jag om jag går ner ett halvt kilo i veckan, och det är inte alls orimligt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: