finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Matschema vecka 31

Kategori: Dagbok

Yes! Nästan 1 kg minus från förra veckan! Var nyss ute och joggade innan frukost och det gjorde susen för att komma precis under 89 kg. Visst är det säkert bara vätska jag förlorade i värmen, men psykiskt behövde jag se 88 på vågen!!!

Lördag 2/7:
frukost frallor, lunch-, middag räkmackor, fika naturgodis Träning: ca 20 min jogging

Söndag:
frukost kex, lunch fläskfilegryta med potatis, middag choklad

Måndag:
frukost banan + redbull, lunch kycklingburgare, middag köttfärspirog, kvällsmat bananpannkakor, fika naturgodis Träning: 1 h thaiboxning

Tisdag:
frukost pannkaka, lunch köttfärspirog + smoothie, mellanmål äpple, middag spaghetti köttfärsås Träning: 1,5 h powerwalk + 10 min magövningar

Onsdag:
frukost knäckebröd + smoothie, mellanmål banan, middag spaghetti köttfärsås Träning: 1 h thaiboxning

Torsdag:
frukost frallor + choklad, middag spaghetti köttfärsås, kvällsmat yoghurt med chokladflingor

Fredag:
frukost knäckebröd, middag tacopaj, kvällsmat smoothie Träning: 1 h promenad


Dagens vikt:
88,9

Minus från förra veckan: -0,9 kg

Kvar till delmål 4: 1,9 kg

Kommentarer


Kommentera inlägget här: