finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Röjer

Kategori: Dagbok

Jaha då är det onsdag redan.....idag har jag rensat ut lite gamla kläder från garderoben, skänkt bort en del och sorterat allt. Slängt och sorterat i lådor och bokhylla. Jag skulle behöva sortera viktiga papper in i pärmar också men jag tror inte jag orkar det idag. Ska hem och lasta av lite grejer till pappa strax sen blir det träning =)

Trotts att jag gått upp ett kg över myshelgen så känner jag ingen ångest över vikten. Jag har min klänning inför bröllopet, och den kommer sitta bra oavsett om jag väger 90 eller 80 kg. Så jag kommer vekligen inte tvångsbanta för nån deadline. Vikten går neråt när jag jobbar och tränar i lagom takt. Även om det går sakta så går det åt rätt håll, och jag är fullt nöjd med det!


Kate Moss gifte sig nyligen

Kommentarer


Kommentera inlägget här: