finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Seg

Kategori: Dagbok

Igår var jag som sagt ledig, sov halva dagen, surade halva dagen, och tränade hårt som ett as en timme. Blev så jäkla irriterad av ett telefonsamtal från jobb, så jag behövde verkligen avreagera mig på träningen! När jag kom dit var det fullt med engelsktalande karatemänniskor överallt, inklusive i vår hall. Men till slut hittade jag en en kille från min grupp och vi fick en rejäl "privat-lektion" eftersom vi var ensamma med en vikarie-tränare. Det var jobbigt men kul och inspirerande. Måste helt klart gå dit imorgon också, tycker det är skönt när vi är få personer för då får man mer hjälp att utvecklas.

Idag tappade jag en lins (mitt eget fel som haft i dom aaalldeles för länge) på jobb, men tur i oturen så hade jag beställt nya igår. Och till min förvåning låg dom i brevlådan redan idag! Nu har jag sovit en timme efter en seeeeeeeg arbetsdag. Bara 3 timmars jobb imorgon sen har jag helg!! Hade tänkt grilla med familjen så jag hoppas regnet slutar vräka ner snart!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: