finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

softish

Kategori: Dagbok

Åhh va seg jag är efter 2 heltidsdagar på jobb och träning på det. Försöker verkligen hålla mig till bra mat på fasta tider och inget socker nu, så det är inte lätt med humörsvängningar ibland. Har blivit lite bortskämd med att vara ledig mycket nu i sommar och är inte van vid så mycket rörelse. Imorgon ska jag bara jobba 4 timmar och sen de närmaste 11 dagarna jobbar jag nästan ingenting, så jäkla sköööööönt! Ska gotta mig i solen och läsa böcker, grilla och träffa vänner, träna och söka jobb. Har köpt en barnpool jag ska plaska med i helgen och hoppas att vädret håller i sig så man får ha lite sommarlov.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: