finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

fighter

Kategori: Dagbok

Idag var jag på Budo & fitness och köpte ett par säckhandskar, lindor, tandskydd och vriststöd. 10% rabatt via klubben så det blev inte alls dyrt. Hade lite brottom till jobb och det var nog tur annars hade jag kunnat shoppa hur mycket som helst där inne! Efter jobb var det dags för träning och vår huvudtränare var äntligen tillbaka. Blev ett riktigt svettigt bra pass i denna sjuka värmen. Tyvärr har han bestämt sig för att ställa in fredagspassen nu i juli-augusti eftersom det är så lite folk som kommer. Vi brukar va 5-6 stycken bara och tydligen är det slöseri med deras tid. Men synd för mig som vill träna så mycket som möjligt att förlora ett pass i veckan! =( Jag får väl springa i parken istället då.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: