finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

grillfest

Kategori: Dagbok

Ikväll har jag varit på grillfest med massa kollegor hemma hos chefen. Käkade grillat med pastasallad osv. Mycket trevligt att få lära känna några kollegor. Jag träffar ju aldrig någon från jobb annars eftersom jag bara jobbar självständigt. Erbjöd mig och körde en tjej hem också eftersom vi bodde åt samma håll. Så idag har man fått vara socal deluxe, mitt huvud dunkar nu rejält efter allt kallprat. Ska däcka i sängen nu, imorgon kväll är det dags för träning igen och jag har megaträningsvärk i fram och baksida lår. Men det känns så härligt att nästa vecka blir superlugn, då kan man göra en sista ansträngning innan helgen. Ska nog prova ett litet projekt nästa vecka ;) mer om det sen, gonatt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: