finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Matschema vecka 27

Kategori: Dagbok

När jag kom hem från norrköping i måndags stod vågen på 92,5 så jag är ändå nöjd att jag tappat ett kg denna veckan trotts att jag bara legat hemma på semester och käkat gott. Tyvärr gör ju träningen att jag bygger muskler också och då är det svårt att gå ner snabbt. Men jag känner jättestor skillnad på kroppen varje träning och jag mår så himla bra av boxningen! Önskar jag kunde träna oftare. Det hade inte hjälpt vikten men musklerna.

Lördag 4/6:
frukost fralla + läsk, lunch pannkakor med grädde och sylt, middag pizza +läsk , fika godis och chips

Söndag: frukost filmjölk med flingor, fika kanelbulle , lunch köttbullar med spaghetti, middag fläskfilé med potatisgratäng, efterrrätt glass med bär + läsk

Måndag: frukost frallor, lunch godis och gifflar, middag frallor

Tisdag: frukost frallor och cola, lunch - , middag tacos, fika kakor

Onsdag: frukost grovt bröd, lunch bakpotatis med kycklingcurry röra, fika glass, middag taco-toast + cider

Torsdag:
frukost filmjölk med vetekli + äpple, lunch tacos, middag taco-toast, fika godis

Fredag:
frukost grovt bröd, lunch frallor + choklad, middag fläskpannkaka


Dagens vikt:
91,4 kg

Minus från för-förra veckan: +1,5 kg

Kvar till delmål 4: 4,5 kg

Kommentarer


Kommentera inlägget här: