finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Midsommar

Kategori: Dagbok

Åh gud vad sköööönt att det är helg nu! Jag är helt slut trotts att jag inte jobbat så mycket denna veckan. Har sovit väldigt dåligt så det är antagligen därför. Åt en jättegod sallad idag, första gången jag verkligen tyckt om en sallad och faktiskt första gången jag gjorde en egen matsallad tror jag. Jag hade i gurka, ruccola, fetaost och knaperstekt bacon. Sen bara hällde jag på lite rhode island dressing och MUMS vad gott det blev! Iförsig var jag dödshungrig så det kan också ha spelat in ;) Nu ska jag ge mig på att steka fisk för första gången också. Har aldrig gjort panerad fisk förr faktiskt, men eftersom vit fisk är såpass fettsnålt så får jag väl ge det en chans nu. Bon apetit


Karolina Kurkova

Kommentarer


Kommentera inlägget här: