finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Projekt

Kategori: Dagbok

Jag ska prova en liten grej nu denna månaden. Jobbar inte lika hårt nu sommarmånaderna eftersom det blir en del inställda kunder pga semestertider. Och solen ger mer energi och man orkar vara igång mer även efter jobb. Så nu hinner jag fokusera på mer än bara jobb och varför inte satsa lite extra på sista vikten då? Jag ska försöka göra allt för att slå mitt fjärde delmål innan nästa månadsvägning (7 juli)! Jag ska motionera och äta vanlig mat, alltså inte banta på något osunt sätt. Men jag ska verkligen försöka komma under 87,0 kg innan den 7 juli! Som en liten test-deadline , sen får vi se hur det går =) Det är 4,9 kg från dagsvikten så det kan bli jävligt tufft. Men håll tummarna att jag klarar det!


Bambi

Kommentarer


Kommentera inlägget här: