finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

sunshine

Kategori: Dagbok

GODMORGON gott folk! Solen värmer idag och det är 24 härliga grader . Har tagit en skööön sovmorgon eftersom jag börjar jobb 12.30. Sen bär det av till träningen efter det. Sitter och käkar frukost nu och känner mig glad trotts att det är måndag. Mitt kök är kliniskt rent för ovanlighetens skull och det gör mig harmonisk på insidan. Älskar att stå och laga improviserad mat i ett rent snyggt kök. Är peppad som fan inför denna veckan och hoppas på en fin viktminskning som gör mig ännu gladare! Jag vill komma så långt ifrån 90 som möjligt och jag är ivrig att se kg minska igen! Nyss kunde jag valt att köpa frallor och läsk till frukost men bestämde mig för att äta fullkornsknäcke med leverpastej istället. Det där kallar jag självdiciplin!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: