finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

tillbaka till verkligheten

Kategori: Dagbok

Då var semestern över och det är bara att släpa sig till jobb imorgon 8-17. Önskar jag hade en veckas ledigt till men tyvärr behöver jag ju jobba om jag vill få ut någon lön att överleva på nästa månad. Har suttit på AMS hemsida och hittat iaf 5 jobb att söka. Jag tror 1 av dom kan vara rätt stor chans att komma på intervju. Jag känner att jag är sjukt trött på städjobb nu och vill nästan byta jobb bara för att få göra något annat! Även om lönen och tiderna inte förbättras något större så kanske det kan vara lite mer socialt och med möjlighet till utveckling. Ska fokusera på ansökan en stund nu innan det är dags att varva ner och ställa in hjärnan på jobbveckan.


"Jacob Black"

Kommentarer


Kommentera inlägget här: