finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

hemma träning?

Kategori: Dagbok

Härligt, torsdag eftermiddag och snart är det helg och LÖNING!! Det är superhärligt väder och mitt humör är likaså på topp. Hade bara 4 timmars jobb idag så snart ska jag ut i parken med vovvarna. Imorgon när lönen kommer hade jag tänkte sticka till Stadium och köpa en rockring. Jag fick tips från en tjej som tappat flera cm i midjan bara på att träna med den 2 reklam-pauser per kväll framför TVn. Det är givetvis en större, tyngre rockring som är till för vuxna och inte dom små plastringarna man hade som liten. Rockringen är effektiv för mage, rygg, sätesmuskler, höfter och ben.  Just magen är mitt största problemområde så jag tänker absolut ge det en chans. Givetvis måste jag ju fortsätta tappa vikt för att formerna ska framträda.



Kommentarer


Kommentera inlägget här: