finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

kämpar på

Kategori: Dagbok

Kämpar på med min "inget syndigt vecka"! Det är kämpigt och jag är tröttare än död.  Imorgon är det helvetes dag med 8 timmar plus lunch, fifan. Men när den långa dagen är över så är det ju nästan helg ;) Ja i fantasin iaf. Veckorna går så himla snabbt, måndag + tisdag hinner man knappt blinka, onsdag + torsdag försöker man bara hålla ut, och fredag vandrar man på moln. Den enda glädjen jag har i veckan är att se något hekto försvinna från kroppen, det ger mig ett litet lyckorus som får mig att kämpa vidare! Fick min deklaration igår och det står att jag ska få tillbaka 10 tusen, låter ju inte helt fel till min nya garderob i sommar ;)

Nu ska jag ta en varm dusch, och sen luta mig tillbaka med en Steven Seagal film <3<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: