finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Matschema vecka 14

Kategori: Dagbok

Veckan har gått sjukt snabbt, vädret har varit generellt vårigt och fint. Jag jobbar ju nästan heltid nu och då går ju klart tiden snabbt eftersom jag inte har så mycket fritid. Men trotts att jag rör på mig 7-8 timmar dagligen så går jag inte ner så mycket som jag brukade. Ja antagligen som jag sagt pga att jag inte är så överviktig längre. Men det känns inte lika "pirrigt kul" när det knappt rör sig några hekton neråt. Men det är ju bara att fortsätta som jag gör tills jag nått dit jag vill. Och LCHF kan jag ju bara slänga i soptunnan, det kunde jag ju inte ens hålla en dag hur jag än gjorde.

Lördag 5/3:
frukost fralla, lunch/middag thai green curry kyckling med ris

Söndag: frukost päron, lunch frallor + cola, middag thai green curry kyckling med ris

Måndag:
frukost mealbar och redbull, lunch yoghurt med musli + cheeseburgare, middag tacokött med keso

Tisdag:
frukost -, lunch frallor, middag fiskgratäng

Onsdag:
frukost mealbar, lunch mealbar + macka, middag köttsoppa och mackor

Torsdag:
frukost mealbar, lunch mealbar, middag köttsoppa och mackor

Fredag:
frukost mackor, lunch frallor + pepsi, middag muffins



Dagens vikt: 94,8 kg

Minus från förra veckan: -0,8 kg

Kvar till delmål 3: 4,8 kg



Photoshop

Kommentarer


Kommentera inlägget här: