finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

skönt

Kategori: Dagbok

Onsdag är över, och jag känner mig lättad som fan. Kan lägga mig tidigt ikväll och känner mig avslappnad. Snart är det helg, inte för att jag har något speciellt planerat, men jag bara är så trött på att städa hela dagarna! Jag njuter av mina lediga dagar. Vissa dagar är inga problem,m men sen har man några kunder som verkligen är plågsamma att gå till. Måste se till att söka nya jobb i helgen. Känner för att bara göra något helt nytt, ändra allt i mitt liv. Finns ju en del begränsningar med hundar och kass ekonomi, men något bättre än nuläget måste ju gå att ordna.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: