finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Tur

Kategori: Dagbok

Idag skulle vara en sån där riktigt jobbig dag. Kunde inte sova inatt för jag bara stressade upp mig över hela jobbdagen. Snoozade länge och var så jäkla trött eftersom jag blivit väckt vid 5, ville absoluuuuuuuuut  inte stiga upp. Till slut krälade jag upp och klädde på mig, då ringer telefonen -första kunden inställd idag pga sjukdom. Yahooooooooooooo! Tillbaka till sängen och sov 3 timmar till, köpte god frukost och tog det lungt. Vilken underbar morgon jämfört med hur den skulla varit från början! =) LCHF går inte så bra hehe och vikten står still eftersom jag pendlar mellan bröd och fett. Nästa helg ska jag ut och shoppa lite inför min "big debut" den 20 mars, ska bli skoj att se vilken storlek jag har nu!


Jason Statham och fralla

Kommentarer


Kommentera inlägget här: