finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

I'm a champion

Kategori: Dagbok

Asså förlåt men hur grymt duktig är jag? Jag är så stolt att jag gick på träningen idag. Jag var sååå sömnig (pga pollen medicinen), och på dåligt humör pga jobb, och nervös för att jag känner mig pinsamt dålig. Men idag var det skitkul! Gruppen var mindre, träningen mer varierad med kondition + styrka + teknik. Plus att det var en annan tränare, han är huvudtränaren i kickboxningen så det är han som kommer hålla i vår klass mest. Sååå skönt med någon som verkligen tog sig tid att förklara övningarna, och visa mig på ett pedagogiskt sätt hur jag ska göra, och förstod att jag va nybörjare. Nu känns det riktigt bra! Detta gav mig massa energi och jag har tom. orkat svänga ihop en fläskpannkaka som får bli dagens middag.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: