finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

I'm leaving

Kategori: Dagbok

Åh vad jag är glad att den här dagen är över. Imorgon har jag bara 3 timmars jobb, sen är jag friiiiiii!! 11 dagars semester och guuuuud vad jag ska softa och ha mysigt. Jag måste bara packa inför Norrköping, gå på apoteket, säkerhetskolla bilen och hälsa på pappa som är hemma från Thailand. Sen bär det av på en lång biltur med vovvarna i baksätet. Och jag hoppas ni förstår att bloggen antagligen kommer vara lite död fram till måndag. Men jag behöver verkligen få komma ifrån vardagen lite och bara njuta i goda vänners sällskap. Får se vad vi hittar på, om vädret är fint kan det bli skärgården, uteserveringar och shopping.


Isabeli Fontana

Kommentarer


Kommentera inlägget här: